MUA PRO-BASE fixing mist (utrwalacz makijażu - RECENZJA)

11:02 Agnieszka Pytel 2 Komentarzy

 Dzisiaj na dobre rozpoczęcie dnia recenzja produktu MUA PRO-BASE fixing mist.
Jest to produkt, który od ponad roku gości wśród mich kosmetycznych ulubieńców.
Jeśli szukasz sposobu by twój makijaż przetrwał cały dzień to właśnie go znalazłaś.
Dziewczyny z mojego otoczenia również go pokochały!


 Opis produktu:

Spray ma za zadanie utrwalić i stopić makijaż w jednolitą całość. Można go używać jako utrwalacza czyli do przedłużenia żywotności twojego makijażu oraz jako odświeżacza do makijażu w ciągu dnia.
Są dostępne dwie wersje produktu: matująca oraz po prostu utrwalająca (bez efektu matu).
Obie spełniają swoje zadanie.










Plusy:

- przedłuża trwałość makijażu (u mnie wytrzymuje 12h w pracy),
-bardzo dobrze stapia wszystko w jednolitą calość
-wydajność (wystarczają 2-3 psiknięcia dla oczekiwanego efektu)
-nie pogarsza stanu cery (odkąd się poznaliśmy niczego takiego nie zauważyłam :) )
-cena (zawsze zamawiam przez internet - jest to wydatek rzędu 25zł)
-butelka lekka, praktyczna

Minusy:

- zbyt obfite użycie może mieć niekorzystny efekt (więcej nie znaczy lepiej)
-dostępność produktu (nie miałam przyjemności zobaczenia go w stacjonarnym sklepie)


 Używałyście? Jak wrażenia? Czekam na wasze odpowiedzi!







Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Nie używałam nigdy tego typu produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować! Makijaż trzyma się cały dzień nienaruszony :)

      Usuń