Pudełko U.R.O.K Edycja XIX Inspiredby

16:59 Agnieszka Pytel 81 Komentarzy


W zeszłym tygodniu dotarło do mnie pierwsze pudełko U.R.O.K from INSPIREDBY, pierwsza subskrypcja przypadła na edycję XIX. Teraz już rozumiem wszystkie emocje towarzyszące oczekiwaniu na kosmetyczną niespodziankę :)
Chciałam się podzielić z Wami zawartością mojego boxa. Kosmetyków jeszcze nie używałam, więc nie wypowiem się na temat działania produktów (ale przyjdzie na to czas!).

Pudełko U.R.O.K Edycja XIX Inspiredby

Beaute Marrakech Czarne mydło naturalne savon noir (Różne rodzaje)

Savon Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz oczyszcza skórę z toksyn i łoju. 
INCI: Aqua, Olea europaea oil, potassium hydroxyde, Lavandula angustifolia flower water.
Ja w swoim pudelku znalazłam wersję lawendową i już nie mogę się doczekać aż go użyję :)
Cena: 16,94zł / 100g
Beaute Marrakech Czarne mydło naturalne savon noir


Chic Chiq La Noce - maska do twarzy w proszku (Produkt wymienny 1 z 3)

Nowoczesna wersja klasycznej Indyjskiej maseczki Haldi. Maseczka odżywia, rozjaśnia, wyrównuje koloryt skóry jednocześnie oczyszczając i dogłębnie ją nawilżając. Idealna do zrelaksowania się w zaciszu domowym.
W składzie znajdziemy m.in. szczyptę białej kurkumy, ciecierzycę i mango.
Cena: 19,99zł / 8g

Chic Chiq La Noce - maska do twarzy w proszku

Chic Chiq La Noce - maska do twarzy w proszku


Bishojo Krem wodny regenerujący (Produkt wymienny 1 z 2)

Stymuluje syntezę kolagenu i odnowę komórkową, zapewnia właściwe nawilżenie, likwiduje uczucie spięcia skóry. Natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych.
Zawarty w preparacie : Ekstrakt z Perełkowca Japońskiego przyspiesza procesy regeneracji, wzmacnia naczynka krwionośne; Olej Babassu wygładza naskórek; Olej z Rokitnika działa przeciwzmarszczkowo, poprawia koloryt skóry.
W składzie znajdziemy: ekstrakt z orchidei, wyciąg z rośliny tara, ekstrakt z yuzu, hydro-marine collagen, kwas hialuronowy
Cena: 39,90zł / 30ml
Bishojo Krem wodny regenerujący

Bishojo Krem wodny regenerujący

Tria Cosmetics Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży

Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży. Dzięki naturalnym składnikom odżywczym regeneruje i uelastycznia naskórek oraz wzmacnia paznokcie. Opóźnia efekty starzenia się skóry, a przy regularnym stosowaniu przywraca dłoniom aksamitną miękkość i gładkość.
Cena: 23,00zł / 75ml
Tria Cosmetics Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży

Tria Cosmetics Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży


Figs&Rouge Daily Cleanser Skin Balancing  (Blue Daisy) (Produkt wymienny 1 z 3)

Oczyszcza, wspiera i chroni cerę przed codziennymi środkami drażniącymi . Posiada antyoksydacyjne działanie dla naturalnej bariery skóry. Delikatnie odstresowuje i przywraca blask cerze.
Cena: 68,00zł / 180ml
Figs&Rouge Daily Cleanser Skin Balancing  (Blue Daisy)

Figs&Rouge Daily Cleanser Skin Balancing  (Blue Daisy)


Mnie zawartość pudełka bardzo się spodobała. Zaczynam testy :) Myślę, że już niedługo będę mogła się z wami podzielić moimi odczuciami odnośnie tych kosmetyków.
Zapomniałabym wspomnieć, zawartość pudełka jest wartości 167,83zł, a za pudełko zapłaciłam 49,90zł.

A wy zamawiacie jakieś pudelka? Lubicie takie kosmetyczne niespodzianki? :)

Zobacz również:

81 komentarzy:

  1. Czarne mydło bardzo lubię :). Przerobiłam sporo wersji, ale tej jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie próbowałam czarnego mydła, więc czuję lekką ekscytację :D

      Usuń
  2. Bardzo bym była zadowolona z tego pudełeczka ;) Są tu rzeczy których nie znam, wiec z przyjemnością bym testowała ! ;) ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pudełko było wielką niespodzianką, żadnego z produktów nie znam, więc będę testować z jeszcze większą przyjemnością :)
      Bardzo mi miło, dziękuję ;*

      Usuń
  3. Takie boxy to czasami miłe niespodzianki skrywają:) Dawno nie miałam czarnego mydła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie mogę się doczekać co będzie w kolejnym :)

      Usuń
  4. Krem wodny mnie zaciekawił - nie miałam wcześniej z takim cudem do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fajny, bo znajdują się w nim kosmetyki firm rzadko spotykanych i nie jest tak że są kompbinowane pojemności czy same próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie bardzo spodobał mi się fakt, że wszystkie produkty są pełnowymiarowe. Dzięki temu będę w stanie ocenić ich działanie :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe pudełeczko. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maseczka (kocham maseczki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham maseczki, więc nie mogę się doczekać aż ją wypróbuję! :)

      Usuń
  7. Widzę, że się jednak postarali i dużo lepsza zawartość niż poprzednie edycję. Za mam wykupiony pakiet Naturalnie z pudełka :) zawartość grudniowego pudełka już opisywałam u siebie, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na Twoją opinię o tym mydle Beaute Marrakech, bo widziałam produkty tej marki i mnie zaciekawiły. Pewnie niedługo sama przetestuję jakiś produkt tej firmy. ;)
    Widzę, że każdy, kto bloguje, sięga po różne pudełka z kosmetykami. Ja jeszcze nie próbowałam takiej opcji, ale coraz bardziej się przekonuję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiły mnie takie pudełka od dawna, ale jakoś nie mogłam się zdecydować. Teraz mam wrażenie, że dobrze wybrałam :)

      Usuń
  9. Z kremów chyba byłabym najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki przyjmuję w każdej postaci i w każdej ilości, więc mnie wszystko pasuje :D
      Ten wodny krem bardzo mnie ciekawi :)

      Usuń
  10. najbardziej bym się cieszyła z tego czarnego mydła :D Niestety firmy mi są nieznane :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa zawartość, moją uwagę przykuła oczywiście maseczka =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiłabym się na to marokańskie mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty w tym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię oglądać jak ktoś dostaje pudełka xd

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne produkty w tym pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetne pudełeczko! Większość kosmetyków z chęcią bym wypróbowała. Narobiłaś mi ochoty na zamówienie pudełeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać kolejnego :D Jestem pozytywnie zaskoczona produktami :)

      Usuń
  17. Pięknie prezentuje to pudełko :) Uwielbiam kiedy jakieś rzeczy tak cieszą oko!

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się zawartość, szczególnie maseczki jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawartość całkiem zacna :) Ale trzeba przyznać że czarne mydło lawendowe najbardziej mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama szata graficzna jest bardzo zachęcająca :)

      Usuń
  20. Akurat w tych kategoriach mam spore zapasy, więc by mi się nic nie przydało, ale zawartość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej zużywam na bieżąco, więc nie cierpię na nadmiar :D

      Usuń
  21. Fajna zawartość. Wszystko bym z chęcią przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe, według mnie same cudowności :) Ciekawa jestem jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się spisały, więc zapraszam do zaglądania na bloga :)

      Usuń
  23. Nie znane mi produkty , ale chętnie bym sobie wyrpóowała :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie post o tym jak się spisały i czy warto je kupić :) Może będę Ci mogła jakiś polecić :)

      Usuń
  24. Musze przyznać ze bardzo udane pudełko. W większości te kosmetyki są dla mnie totalna nowością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też są nowością, więc jeszcze bardziej się cieszę, że mogę je wypróbować. Nie wiem czy sama kupiłabym któryś z tych produktów, a może jest wśród nich cudo :D

      Usuń
  25. Te lawendowe czarne mydełko najbardziej wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  26. o czarnym mydle już sporo słyszałam, ale jeszcze nie miałam niestety okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego bardzo się cieszę że znalazłam je w pudełku :)

      Usuń
  27. Świetna zawartość pudełeczka. Wszystko bym z miłą chęcią przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty wybrane do niego tworzą fajną całość :)

      Usuń
  29. Świetny box! Ogolnie caly pomusl tych boxow jest super ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla fanów kosmetyków świetna sprawa, by wypróbować jakieś nowości :)

      Usuń
  30. Zaciekawiła mnie maska do twarzy w proszku
    z białą kurkumą, ciecierzycą i mango:).

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie to same nowości są w tym pudełeczku. Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Owocnego testowania wszystko wygląda pięknie. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie bardzo przyjemna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie produkty! :) chętnie wypróbuję
    dodaję do obserwowanych! pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne pudełeczko, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyznam się, że jeszcze nigdy nie zamawiałam kosmetycznego pudełeczka z niespodzianka, ale zawartość bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem bardzo ciekawa działania tego czarnego mydła, nie miałam jeszcze z nim styczności chodź jest ono teraz bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawe te pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę mi się podoba :) Jest różnorodne i ciekawe marki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jest w miarę ok, kilka ciekawych kosmetyków wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkiem niezła zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kremy wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne to pudełeczko i super że to nie próbki💕 aktualnie szukam czegoś do subskrypcji i powiem szczerze że mnie bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń