Balsam do ciała Vaseline cocoa radiant (RECENZJA)

19:54 Agnieszka Pytel 4 Komentarzy



Twoja skóra zamiast przypominać w dotyku aksamit, jest sucha i szorstka?
Od dawna szukasz balsamu, który zamiast zostawiać tłustą, lepką powłokę naprawdę ją nawilży?
Może właśnie to TEN produkt? Kilka słów o balsamie do ciała Vaseline Cocoa Radiant.
Zapraszam do czytania!



   Odkryłam go ponad rok temu i nadal jestem oczarowana. Moja skóra jest bardzo sucha i wymagająca, warstwa tego balsamu jest dla niej ukojeniem. Uczucie "ściągnięcia" mija, ulga jest natychmiastowa.
Przez chwilę praktycznie każdy tak działa, ale co dalej?

Opis produktu:

Regenerujący balsam do ciała do pielęgnacji suchej skóry. 
- Zawiera masło Shea, bogate w wit. A i E oraz masło kakaowe, znane z właściwości rozświetlających i wygładzających.
- Już po pierwszej aplikacji zapewnia głębokie nawilżenie. 
- W widoczny sposób poprawia wygląd i kondycję skóry niwelując suchość, łuszczenie się i mikropęknięcia naskórka.
- Aksamitna konsystencja i zmysłowy zapach gwarantują przyjemność stosowania. 
- Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu.


Plusy:

-piękny zapach masła kakaowego
-szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej powłoki
-łatwo się rozsmarowuje
-spełnia swoje zadanie, skóra jest gładsza, miła w dotyku i bardziej nawilżona
-cena, opakowanie 400ml można kupić w promocji za ok 14-16zł

Minusów nie zanotowałam :)

Podsumowując bardzo fajny, wydajny i działający produkt. Jestem z niego bardzo zadowolona i z chęcią sięgam po następne opakowanie. Inne balsamy marki Vaseline nie skradły tak mojego serca:)

Jaki jest wasz ulubiony balsam? Chętnie wypróbuję inne odżywcze cudo!
A może wolicie inną formę nawilżania skóry? Czekam na wasze komentarze :)

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale jeśli ten balsam tak dobrze działa to chętnie wypróbuję. Ja mogę polecić mleczko le petit marseillais ze słodkimi migdałami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie podrażnia skóry? Kiedyś miałam żel pod prysznic tej firmy i jakoś mnie rozczarował ;(

      Usuń
  2. Wolę masła do ciała od balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go kiedyś i zastanawiałam się nad zakupem, szkoda, że nie go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń